1 & 2 December<3

Äntligen har kylan och frosten och december kännslan kommit!<3 Allt är så vackert och solen skiner och frosten glittrar på träden och marken. Love it! <33 Fast det kan få komma lite mer snö tycker jag ;) Igår kunde jag tyvär inte blogga för jag var på snabbvesit ( stavning? ) hos pappa, innan dom drar till Ramunberget med skidskolan, och jag pallade inte ta med datorn, så jag bloggar för två dar nu istället! Igår var första riktiga vinterdan! Fast jag var sur hela dan igår har ingen aning om varför , om jag ska vara ärlig.
Så förlåt allihopa om jag var trist men det är inte ert fel! Idag är jag gladare men sjukt trött! Fast jag har sovit rätt bra.. Jaja..  Nu ska vi ha NO me Dusan. ( Jippiii.... )

Puss å kram älskar er!<3 Nathalieeh

Måste bara säga att igr när jag gick en kvällspromenad såg jag VÄRLDENS finaste måne med en jätte fin månstrimma över baggen! Den var super vacker!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0