15 december, Snöö!<3

Hej! Idag när jag vaknade var det snö ute! ( otrooligt men sant! ).  Sen skulle jag till tåget som vanligt och det var fullkomligt snöstorm! plus motvind så allt kom på mig... Sen kom jag till tåget ( fick vänta.. ) Snacka lite med en konduktör, alla kollade skumt på mig fattade inte varför, men antog att det var för jag såg ut som en snögubbe.. Sen när jag satte mig på tåget drog jag handen över kinden för att få bort snön, och då blev handen alldeles svart! Så min maskara hade runnit ut så jag såg förmodligen ut som en död zombie.. ( Okej ,zombiesar brukar vara döda.. ) Men det var liite pinsamt xD Hahahah.


Kram banan! :D<3

Kommentarer
Postat av: Bella

HAHAHAHAHAHHAHHAHHAHH!! <3 <3 <3

2009-12-15 @ 11:43:18
URL: http://bellaserru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0