21 December.

Heej! Idag har jag bara vart hemma.. På morgonen var jag ute med alla syskonen. Bibi testade ett par gamla långfärdsskidor, och jag fick vara hennes personliga skidstav , vilket jag skötte alldeles utmärkt ( med en gnutta överdrift.. ). När vi skulle äta bestämde vi oss för att vi skulle lämna hennes skidor på baksidan, för annars skulle hon behöva åka ner för två trappor vilket skulle bli lite knepigt.. Men när jag skulle knäppa av dom lossnade spännet sså hon fick inte av sig dom.. Och vad gör man då? Jo! Man ber syrran att bära ner sig från trappan! Perfect!
Och vad är då tacken? Jo det första hon skrek när vi kom innanför dörren var:

Mamma!! Natta hade sönder mina skidoor!!

Suck, ibland kan syskon vara riktigt jobbiga! Sen har jag fått reda på att pappa har anmält mig och han till julspelet i kyrkan!! ( GLÖM DET! ) Never Ever!

Aja, nu ska vi julbaka :D Bloggar llite mer senare tror jag..

// Nattliee<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0