22 DECEMBER

Shaa! :D Först å främst vill jag säga grattis till världens bästa mormor som fyller 75 idag! Massa kramar till dej!<3 Du betyder mycket för mig och är inte som alla andra mormorar som jag har träffat!  vi ses snart!
Sen vill jag säga grattis till min Kusin som fyller 1 år :)

Idag har alla utom Cajjan och Sanna vart och fixat Julgran på gudö :) ( Pappas gamla landställe ). Det är en pyttepytte liten stuga utan varken el eller värme. ( Det blir i och för sig ingen värme utan el.. ) Så Pappa eldade en brasa, men skorstenen hade snöat igen, så det blev rökigt i hela stugan.. xD så vi satt där i röken och åt Lussebullar :)
NU har jag vart ute och spelat landbandy med alla andra ! Hahah.

Puss å Hej!

2 dar kvar till Julafton!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0