4 Advent. SE UPP I BACKEEEEN!!!

HejHej! Idag har jag vart med Tildur! :D Vi har vart i skutrudsbacken ( stavning? ) och åkt pulka! Det var vi madde och en massa småttingar XD ' . Vi åkte på maddes födelsedagspresent som var nån wannabe flygande matta.. Sen kom Edward, Ludde och Alfred , och då blev det SNÖBOLLSKRIG! Det var så jääävla kul för madde ägde ut dom totalt!
Dom frågade om vi ville följa med dom och dricka varmchoklad, men vi dissade dom och stack hem till mej istället :)
Alla såg ut som snögubbar! Hahah, vintern e bra härlig ibland!

Sen skulle Tilda dra av sina byxor som hon hade tejpat fast i skorna ( ? ) . Men det gick inget bra.. så då fick Nathalie den bästa komma till undersättning! xD Men det slutade med att jag drog hennes fot ur led :)

 Schnyyggingar!



Måste bara tillägga några roliga komentarer Olle gjort idag.

Olle kommer med en plastängel fram till mig och säger:

O: Natta, jag ttror det här e santa lucia!
N: Neej , det e en ängel..

O: ahaa.. ( tittar oförstående.)
N: Typ, som farfar! :)
O: Ahaaa.. eller som Majkel Jäckson! :D

Haha :D

sen var vi ute jag Isac, bibi och Olle. Isac och bibi bråkade om en gunga, jag satt och tittade på... Plötsligt kommer Olle med snö i hela ansiktet..

O: GOD JUUL! :D
B,N,I: Vaa? xD
O: Meeen, ser ni inte att jag e Tomten???
Vi: Jahaa! ( Sen blev han sur.. ) xD

För dom som inte vet, här e mina syskon

Isac 11 år
Madeleine 8 år ( på onsdag den 23 )
Sophie ( bibi ) 6 år
Olle 3 år
Caroline 4 månader.



Kram å Puss! :D // Nattliee ( Och Tilduur xD ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0