5 December.

Heej! Idag tog jag en låååång sovmorgon :) till kvart i 12 ( !! ) Suuper skönt! :D Sen drog vi till forum för att köpa jeans, men jag hittade inga så det blev lite andra grejer istället ;)
Haha det är såå typiskt mej ! Nu har jag precis kommit hem från grannen. Jag å mamma var där på glögg. Det var inte det roligaste jag ahr gjort men helt okej! :) vet inte riktigt vad jag ska göra nu men mamsen ska sova för hon ska jobba imorrn, så jag måste vara '' tyst ''.. Men det kan väl inte vara så svårt ? Imorn har vi visning så jag å snöret får flytta in till hanna panna. ( efter vi har sanerat hela lägenheten.. ) Hahaah.  






 Jag brorsan och älskling<3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0