Eftermiddag. 4 december.

Nu har jag vart hos farmor och stöpt ljus. ( väldigt roligt.. ) Nu sitter jag hemma och väntar på mimsan som ska komma och se på idol med meej :) roliga saker dedäär xD Snöret är sur för att jag inte klappar honom, så han sitter och river mig på armen.. Tilda var och gästblogga förut som ni kanske ser, hon värkar fullt normal.. ;) okej nu har störet ställt sig med framtassarna på min axel och slickar mig i håret.. herre gud..

Fan vad trist det är att vara ensam såhär på fredagkvällen. får väl nöja mig med att snacka med mina vänner på datan, Så tragiskt.. Aja, SNART kommer mimi! ( hoppas jag.. )

PUSS LOVE YOU!<3

P.S Juste, joel har fått för sig att vi e syskon.. ( ? ) .. weard..

 Jag å älskliing<3

 kattögonen '' klappa meej<333 ''

 '' ANNARS BITER JAG DEJ!! ''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0