Gästis bloggaren Tilda!!<3

Heeej!!! Tildis här! här är min andra gästbloggs inläggg! den andra kan du läsa på linas blogg<3 Hahah nu kommer lina med en varm chocklad i handen! hihih<3 Och malin och sara! och jag sitter med Anna och Elsa och Torun och Vendela och Mia och Emma och Ida  Och Ebba och Olivia Och Maja och Sofia Och Calle och Nisse och.... Ja det var nog alla!Jag har ingen blogg men jag gilar att läsa dom<3 Ja nu kom Joel! HEEJ JOEL!! JAG BLOGGAR OM DIGGGG! hahahhaha okej jag får inte flippa ur nu då kanske jag aldrig mer får gäst blogga! och om jag aldrig mer får gäst bloogga kanske jag förlorar alla mina vänner! och om jag förlorar alla mina vänner kommer jag att bli desperat och om jag blir desperat kanske jag kommer hamna på ett sjukhus och om jag hamnar på sjukhus kanske ingen vill anställa mig när jag ska söka jobb och om ingen anställer mig kanske jag inte kommer att få några pengar och då dör jag! oJ oJ oJ bäst att inte flippa ur jag kan döö! som ni förstår! hahah hoppas ni inte tror att jag är galen! för det ärjag inte. bara till hälften och på ett bra sätt... Om två minuter börjar engelskan så nu måste jag hämta mina böker! PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN! :) xD <3 <3 <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0