Luciakonsert i Nacka Aula.<3

igår hade vi våran årliga luciakonsert i Nacka Aula. Den gick väl till som vanligt .. Det var mysig stämning, jag hade feber, vi sjöng mesigt.. ( gemfört me 8orna å 9orna..) . Som vanligt alltså. ;)  Men vi skulle klara svårare låtar det e jag säker på! Men nää.. vi e små 7or, å då ska man sjunga barnvisor :). Okej inte barnvisor men.. aa ni fattar!
Luciatåget är ju alltid fint med alla ljusen :)
Nu sitter jag hemma med brorsan.. Vi har båda fått en jobbig förskylning, men jag känner mig faktsikt bättre!

puss<3

P.S anledningen till att jag inte har bloggat på länge är för att internät inte har funkat :( och sen har jag ju vart sjuk så jag har inte kunnat använda skoldatan... Men nu funkar det igen så nu kan jag blogga :D Pusss...<3  sjuukling..




 Sjukling 2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0