Otuur...

Shaa allesammans! Idag har nog vart den värsta otursdagen i mitt liv! Det började på tekniken. Vi skulle göra pepparkaksformar och jag var klar med min, så Sara undrade om jag kunde hjälpa henne med att löda hennes,(När man blåser med suuuper varmluft på plåten så den smällter ihop..) Så jag ville vara duktig och hjälpa henne så när den hade smällt på ena sidan så sa jag att vi behövde vända på den, och då duktig som jag är satte då fingrarna på den 500 graders varma plåten och man hörde hur det lät: Tsssss... Och mina fingar var därmed sönderbrända, vilket ledde till att jag tappade hennes form och skrek så högt jag kunde.. Men jag försökte ju värka lite cool såå det blev typ såhär:

Sara: Men guud, hur gick det!?
Nathalie: Nej guud, men det är lugnt! brändes lite bara ,hehe.. ( AJ SOM IN I HEELVETTE!! )
S: Sääkert?
N: Jaja! ( ABSOLUT INTE MINA FINGRAR BRANN UPP!! )
S: amen vad bra då!
N: Ska bara gå och spola lite vatten på dom för säkerhets skull.. ( ajajajajajajaj!!)
S: Okeej, haha.. ( hon har då uppteckt mitt pokerface..

Sen tänkte jag iallafall gå till skolsyster för att kolla fingrarna och linafina följde med<3 Men det var upptaget så jag satte mig för att vänta, då kom en kille och bara klev in! ( då blev jag mordbenägen.. och lina bara garva.. ) Så jag fick vänta typ en timma på att han skulle li klar! ( Lina hade gått innan dess. ) Och när jag väl fick komma in så ba:
H:Men duu, det finns inget annat att göra en att spola kallt vatten på det!
N: Nähhe, men så trevligt då! ( MORR!! )

Jag hade missat hela kemin, så jag gick till musiken, på vägen dit halkade jag och slog ryggen..

Sen när jag satt på tåget på väg hem så sa dom att jag var tvungen att byta tåg för det här tåget skulle gå till Solsidan, så jag frågade en konduktör vilket tåg som gick till saltis och hon pekade på nåra vagnar längre fram, så jag satte mig där. Men då gick det tåget till Solsidan!! Så jag var tvungen att gå i snöstorm konkandes på min väska genom skogen från Solsidans station hem till mig! Och jag hade för lite kläder så jag frös skitmkt!

Japp, så var min dag :)

Harregött igelkött! // Nathalie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0