Snö,snö och mera snöö..

Hallojj! asså shitt pomfritt vad mycket snö det har kommit! Idag har va haft snöbollskrig större delen av dagen så mina braller e alldeles blöta.. ^^ Jag puttade ner Nisse i snön ( var fett stolt! ) , men sen så puttade han ner mig i snön.. ( dumma unge! ) så jag blev ennu blötare..

Bella gjorde värsta snygga vurpan, hon skulle knuffa ner Nisse i snön , men hon trillade istället! ( Lilla gumman ) xD

Bella och Tilda gav mig föresten en jätte fin julklapp! :) Såhär såg den ut:
 Det är typ BodyButter, Badskum, och tvål tror jag . :)

Tack så mycket<3

Tjingeling! / Nattlie<3

Kommentarer
Postat av: Tildur

hahaha! Förlåt att jag kastade snö på dig!<3 Men det var så roligt! Älskar dig baby! xD <3 <3

2009-12-17 @ 20:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0