Vårpromenad

Halojj, är hemma med min magsjukelillebror. Jippiekayey! s n ä l l a  d å l i g a  i m u n f ö r s v a r  s v i k  m i g  i n t e . . .  

Men jag tog med mig hanna och rymde ut, så vi har vart på långpromenad i saltis nu i 2 timmar :)




Bildförklaringar:

1. Hanna på en staty
2. Jag på en staty
3. Hanna rider på en skridskoåkare..
4. Hanna
5. Jag rider på skridskoåkare
6. Jag
7. Grand Hotell Saltjöbaden
8. Jag lyckades klättra ner på nån gammal bojsten av nått slag..
9. Vi rider på blåa kor.. ( hanna kommer inte upp ) xD
10. Jag han inte komma upp så jag välter kon istället. ( bilden har muppat sig? )
11. Jag och Hanna, ( den här bilden fick vi ta typ 10 ggr för att den skulle bli bra, och endå blev den suddig..)
12. Jag vid jättegrytan ( HAHAH, KOLLA HUR JAG SER UT!! )
13. hanna vid jättegrytan ( Bilden har muppat sig.. )
14. Min Och Hannas spegelbild
15. Lite information om jättegrytan. xD


Japp, och mamma är i Milano den lyllosen. Imorgon kommer mormor hit :)
Nu messa hanna att jag måste komma till henne.

Puss Puss <3


Kommentarer
Postat av: liora

hahh, ja gillar dom blååa kossorna xD

2010-04-09 @ 16:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0