ÅLAND

Här är bilderna från Åland! Hope you Enjoy it!


Frukost i Sunnanvik, ( gäststugan som farfar byggde )

Sunnanvik♥

Stora stugan

Badklippan

Allas handdukar + Madde

På vägen till badklippan. Det luktar väldigtt gott just här!

Twilightängen
 
Vi hyrde den här båten, jätte mysig!

Pappaoch Isac

Madde ( kisar mot solen... )

Bibi,Sanna, Cajjan¨

15 meter är väl ingenting? ( okejdå, jag var livrädd... )

Isac är också galen.

En dag regnade det, så då var alla i Sunnanvik och målade med farmor. ( För dom som inte visste det är min farmor konstnär. )

mitt Resultat, vad tycks?

Sen ritade jag en skogsturk! ( fråga inte )

Jag älskar den här bilden!

Åland är ett väldigt mysigt ställe utan elektricitet och rinnande vatten. Men går på toaletten på dass och borstar tänderna i regnvatten ( renat ). Men jag gillar det! det är ett annat lugn här. På morgonen när jag tar moron dopp och havet är helt stilla är det helt knäpptyst! det ända man hör är en enstaka fågel. Här i Saltis är det alltid någon typ av motot man hör, bil/båd/flyg. Men där är det knäpptyst!

Nu ska jag äta middag! Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0