Energikaka

Tilda var snäll och höll mig sällskap innan mitt piano började. Vi skulle köpa nått mellisliknande på Ica och det fick inte kosta mer än 20kr för det var allt jag ägde för tillfället. Ja hade redan valt en drickyoghurt för 12 kronor så då återstod åtta. så jag tänkte köpa en liten sån här energikaka eller vad det nu heter. Men vi hittade inga, däremot hittade vi sånna där batingskakor. Men nej, så långt hade jag inte tänkt gå så vi gick och frågade en söt kille som satt och sorterade kaffe...

N: Heej, vet du om det finns sånna här.. melliskakor?
K: melliskakor?
N: Ja du vet sånnadär: Jag är hungrig, vill ha mellis, har inte råd med mellis, köper en liten melliskaka?
K: *skratt* Vi kan ju se efter, ni förstår det här är min första dag på jobbet så jag är lite vilsen...
T: Det är lungt vi litar på dig!
K: Heh.. Eh, markus, kan du hjälpa dom här tjejerna som vill ha sånnadär typ energikakor?
M: Självklart! ehhmm.. Erik, visa tjejerna energikakorna!
E: Självklart följ med mig!
T,N: Okeeej... * Smile *
E: * går fram till bantningsprodukterna* Det här är nog det ända vi har..
T: Det blir super bra! * trampar mig på foten *

Sen när erik hade gått såg vi att dom kostade 18kr... Men tillslut hittade jag en superäcklig liten energikick.. som jag hade råd med! Yay!


Kompisfoto♥ ( några saknas tyvärr.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0