Jag strular till allting ganska snyggt ibland.

Ibland har jag bara ett behov att prata med vissa personer. Det behöver inte vara någon jag känner. Det kan vara vem som hälst. Så jag börjar snacka med den här personen. Personen vill vara artig och svara så den gör med. Själv snackar jag på som om vi känt varandra hela livet. Inte bra. Så varför gör jag det då? Ingen aning. Tillslut orkar den här personen inte prata med mig mera. Så den lägger av. ( typ dissar mig ) då blir jag sur, för jag känner att jag måste prata med den här personenså jag skickar iväg något helt random. och när personen inte svarar på det så skickar jag iväg något ännu mer random. Och tillslut tycker personen att jag är en idiot, och jag har gjort bort mig ganska regelt.. Sån är jag!


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0