Klippt mig!

Yoh! Första skoladagen var great! Träffade kompisarna, började 10, slutade 11. Sen drog jag Bella,Tilda och Sofia till forum för att Tilda skulle köpa trosor och Sofia strumpor. Bara så att ni vet. Sen drog jag,Tilda och Vendela till en pizzeria i ektorp och vendela bjöd oss på pizza ( det var länge sen jag blev så mätt! ). Sen åkte vi tillbaka till forum och då upptäckte Tilda att hon glömt sin påse med kläderna, så då åkte vi tillbaka till pizzerian, men där var den inte. Så då åkte vi tillbaka till forum. Sen åkte jag och Tilda till Saltis för att jag skulle klippa mig.
Sen lekte vi lite med min kamera när vi kom hem.


Den här gräsfläcken fick jag när Tilda vällte mig i en kundvagn.. Hämden ska bli ljuv...


Gillar ni håret? I do!



Puppy Eyes




Dagens Fotograf: Tilda Järnblad  ( Nikon D3000 )


Kommentarer
Postat av: Torun

Tog ni bilden av molnet oxå? o.O

2010-08-24 @ 17:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0