Medans jag väntar på att teet ska bli klart:

Vilken klass går du i - 8an
Vad har du för hårfärg - typ mörkblond..
Hur lång är du? - 174cm
Vem är du kär i - En idiot
Har du nån Pojk/flickvän - Nej.
Vad brukar du göra på fritiden - Nu kan vi börja rabbla!
Vilka umgås du med - mina kompisar!
Hur ser du ut - Oj.. ganska lång, lockigt hår. Inte smal, inte tjock. 

Har du:
Kysst någon -
  Ja.
sovit brevid någon med samma kön - Ja.
sovit brevid nån med motsatt kön - Ja.
slagit ner nån -Jaa...
Ljugit för en bra vän - Det har jag nog, men det ångrar jag.
Svikit någon - Hoppas inte, men det har jag säkert :(

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Erik
Kramade du senast - Mamma xD
sov du hos senast - Morbror ^^
Vill du vara just nu - vem jag vill vara.. nån person som bor i närheten av en viss Brittsnubbe.
Ringde dig senast - Tilda
Vad:
Drack du senast -
vatten.
Köpte du senast - En Cola på grönan
Gjorde du igår - Var i Trosa
ska du göra imorn - Gå till skolan..
Vill du göra just nu- Dricka Te och titta på film
Åt du senast - Pasta med nån grej till..
Är närmast dig som är rosa - Min mobil



Kärlek :
Du är kär nu -
Ingen aning faktiskt.
Du har sårat nån så den började gråta - Jag tror faktiskt inte det.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Nej.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
 Ja...
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra -Ja..
Jag har smugut ut utan lov - Heheh..
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Har jag säkert..
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Mm.
Jag har fuskat i ett spel - Haha ja.
jag har struntat i ett prov - Nixellipix

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
hahah, japp fast inte allvarligt
Jag har druckit alkohol - Nej, men jag verkar normal när jag är tillsammans med onyktra människor xD
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej.
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Nej, men en halv dag.
Jag har vaknat gråtande - Japp 
Jag har somnat gråtande - Ja..

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Ja...
Jag har sett någon dö - På Tv?
Någon du Har känt som nyligen som dött - Nej inte nyligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0