Mellis♥


Grape fruit♥



Jag är sjukt trött. Har sprungit runt med Tilda i flera timmar och letat efter hennes skinnjacka som hon har tapat bort. Tillslut var det bara att konstatara att den var stulen. Tragiskt.

Roligt Dialog på tågstationen:

Tilda är deprimerad för att hennes skinnjacka är borta,
jag sitter på perrongten hon ligger med huvudet i mitt knä...

Tilda: Nattiiiis... Varför är mitt liv så misslyckat?
Jag: För att du säger att det är misslyckat..
Tilda: NEJ!
Jag: Joo, men det är sant! Har du läst The Secret?
Tilda: ??
Jag: Okej, strunt i det, men du kan ALLT! Och då menar jag faktiskt ALLT!
Tilda: Neeeej....
Jag: Jo!
Tilda: Neej...
Jag: Okej, säg EN sak som du inte skulle klara av!? 
(Tystnad )
Tilda: Hitta min skinnjacka....?


Kommentarer
Postat av: BELLALINA oj capslock

Det där är en blodapelsin, och tilda...HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH, ÄLSKLIIING!! <3

2010-08-25 @ 19:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0