ÖLAND

Här kommer bilderna från öland. Lite kortfattat har jag vart sjuk igen, men det gick över på ett dygn, men jag har haft sjukt ont i halsen, och då menar jag sjukt! Det har inte riktigt gått över än men nästan. Annars har jag haft det bra. Vi har bott på Horns Kungsgård, det säger er kanske inte så mycket. Ajah never mind. Här är bilderna!


För att göra den här bilden kortfattad: Jag matar en struts

( Dålig kvalite ) Jag och mimi skulle sjunga på ett ställe så vi sitter på höloftet och övar

(dålig valite) Bad i solnedgången

Isac,Tony,Jag och mimi

Mee:P

Efterrätt på lammet&grisen ( världens bästa restaurang! )

Mimi och jag

jaag

Jag

Mimi

PÅ horns udde ( en strand med BARA stenar )

Stenar :)

JAg och Mimi

Boa,jag,mimi och isac

Jag och mimi ( hemsk bild! ) uppe i ett träd

Uppe på höbalarna




Naturbilder:


( fotograf: Mimi Cam: NikonD3000 )





Sådärja.
Jag har tagit alla bilder förutom dom som jag är med på och dom som står att någon annan har tagit :)
Imorron åker jag till åland. Det vill säga " inget bloggande" Men ha det bra tills jag kommer tillbaka

Pussi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0