Älskade klass 7mi <3

Har pluggat gäärnet på So nu hela kvällen! tror jag har koll nu! Skönt! Mamma kommer snart och hämtar datan så det blir inget mer bloggande för än imorron! 

Hörs då Puss Puss<3

 Spexfoto i 6an<3
( Jag är det missbildade emot på nedersta raden. ) xD

Skit vad jag har mycket minnen med er älskade klass! Göteborg, alla skolavslutningar, sexornas lunch, när vi låg alla i korridoren och grät för vi inte ville ha sommarlov, alla konserter, alla mysiga stunder med er..Jag älskar er alla ska ni veta! <3 Ni är som en familj!
Bästa klassen man kan få, <3
Nian blir riktigt jobbig, men jag hoppas att vi kommer hålla kontakten allihopa för jag vill inte mista er! Ni e underbara hela bunten! Flummklassen! :D <3


Kärlek<3

Kommentarer
Postat av: liora

<3

2010-02-26 @ 11:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0