GAAAAAAH!!

Tjaa, alla ! Idag har jag vart ttyp hyper hela dan... Allt började på mattelektionen men då var jag mest mordbenägen ( heheh, blir det ibland..  ) . Och tilda retade bara upp mej ännu mer, så det slutade med att jag blev galen xD Hahah, lite bilder från när jag är galen, ( Jag bjuder på dom, jag e snäll ) ;)

 
 
 

aa, jag kan ju inte påstå att det är dom vackraste bilderna på mig, men man måste ju bjuda lite, eller vad säger ni? Som ni kanske ser så har jag platt hår, ( OMG ) , jag hade nämligen lovat Tilda att platta det.. Rätt skönt att slippa kaluffsen faktiskt! ;) Sen har jag inget smink för jag har fått nån wannabe ögoninflamation, så jag får inte använda mascara.. Men jag överlever nog!


Jag har kanske inte berättat det här i bloggen, men jag flyttar på söndag! Inte så långt, drygt 10 meter, men för mig känns det som värsta grejen! Vi ska flytta till en större lägenhet för att mamma ska flytta ihop med sin pojkvän.. Och idag fick jag reda på att det är Sofias ( snygge ) kusin som ska flytta in i vår gamla lägenhet! :D Hahah, coolt ju!

Kram & Puss <3 :D

Kommentarer
Postat av: liora

sicken tur att du kom på andra tankar sen då :) o inte gick runt o va självmords belägen hela dan :) :P kraam <33

2010-02-08 @ 19:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0