Go'natt!

Nu sitter jag här i mitt rum, ( nya rum ) och blickar ut över slalombacken :) Utsikten e Najs! Det känns skumt vi bor ju fortfarande på gamla gatan, så jag kan se in i vår gamla lägenhet hela tiden, det känns skumt. Jag har ju bott där i drygt 8 år , så den känns som våran! Just nu känns det som vi e på semester någonstans och har tagit med alla möblerna.. Weird..

Ska nog gå och lägga mig, är så grymt trött, men jag kommer inte kunna sova . Hahah xD

 En dålig bild på utsikte från mitt fönster.. tagen med webbcammen inifrån fönstret .. ;P Men det är saltisbacken iallafall :)



Puzziiluzzi<3

Kommentarer
Postat av: maja

guuud, jag häner inte med!

Har du flyttat?

Ja, det har du men..

hjälp jag har inte varit hemma hos dig... :(

ajdå men jag bjuder in mig själv till ditt nya hus nån gång :D.

Hoppas det var okej. ;)



älskar dig nathalie! <3

2010-02-16 @ 17:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0