Inte glad...

Mitt liv är som ett pussel. Vissa dagar går det bra att bygga, medans vissa dagar verkar inga bitar passa... Det är som jag bär en mask! Jag garvar och är jätte glad på utsidan fast jag egentligen bara vill lägga mig ne och gråta. Jag har lyckas bygga upp den här masken ganska bra, men nu börjar den bli sliten, och till slut kommer den trilla av. Vad finns bakom? Ingen aning.. Jag ses som en glad possitiv människa människa , och det vill jag vara! Det är inte JAG att vara ledsen. Och en enda person ska inte få sabba det! det går inte! Mitt liv har aldrig varit det enklaste livet att leva, och på så vis har jag blivit ganska stark som människa, men jag tål inte vad som helst, även fast jag kan dölja det ganska bra.. Jag ska fixa det här!









Kommentarer
Postat av: Bella

Jag finns här för dig.

2010-02-06 @ 19:33:22
URL: http://bellaserru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0