Little girl!

Kom just hem, har vart hos farmor :) Kollade igenom massa gamla fotoalbum, jag var värkligen inte vacker som liten... Afro, och päronformat ansikte xD Hahah, Beutiful!
Skönt med Fredaag, fast min kompis blev ledsen idag, det var inte kuul! ;( allt löser sig Sweetie!<3<3







 Jag gick på balett ett tag, men det var inte min grej så jag bytte till Jazz & Hipphopp istället , vilket jag går kvar på.
 Jag Bulan och Snöret<3 Bulan fick vi avliva för ungefär 1,5 år sen för han var gammal och sjuk. han blev 20 år! ( bulan är den svarta katten i stolen )

All my love to you!<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Sötnöt! ♥

2010-02-20 @ 22:51:49
URL: http://jagliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0