Rastlös.

Jahapp, nu sitter jag här i glaskorridoren och väntar på pappa. Vi har slutat. Jag är ensam. Och ska ha utväcklingssamtal om en halvtimme. Livet kan inte bli bättre! :P Och man kan inte gå utanför dörren utan att förvandlas till en snögubbe på ca 10 sekunder, HÖGST! Jag hatar utväcklingssamtal, fast jag behöver nog inte oroa mig för mycket för jag fick ganska bra omdömmen. Och det är de dom går efter hoppas jag.. Har ingen aning om vad jag ska roa mig med nu i en halvtimma, Jag hatar att inte göra något. BAJS! mogen jag är.. Hahah, livet leker! Inte!

OKeej jag måste sluta med att skriva onödiga inlägg! Det är inte bra för miljön höll jag på att säga, men jag menar att det är inte kul för er att läsa, så jag ska sluta! Jag lovar! NU ska jag sluta!

 

HEJDÅÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0