ROMME!

Fan va kul vi hade igår! Jag Tilda och Vendela ( Bella ) Invaderade skogen i romme, hahah, grymt kul hade vi! Borde ha bloggat igår kväll, men kom hem halv 9 och var så förbaskat trött efter bara en timmes sömn under natten, och jag kan inte sova på bussar så.. Måste bara berätta att Tilda var rolig. Hon ramlade precis när hon gått av 6-stolsliften så nästa som kom trillade över Tilda, och nästa, och nästa.. Så tillslut låg Det typ 12 personer i en hög på grund av Tilda ! xD Jag och Bella stod bara och Garva, sen stannade dom liften och så kom det en liftgubbe och hjälpte henne upp! :) Hihih. Grymt kul hade vi iallafall!

 Tilda sover på bussen.

 Tilda och Nisse <3

 Tilda i Liften :D

 Mina skidor ( och Tildas )

 Vendela har Krachat :)

 Igen..

 Tilda har ramlat ^^

 Vendelaaaaa ^^



Blev inte så mycke bilder, för mobilen ladda ur.. Men Hahah nu har vi No :)¨'


Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0