Sjuk..

..Igen. Jag lyckas på något sett alltid bli sjuk när jag inte får bli sjuk, det är nånting jag måste ändra på! Fast på ett sett är det bra att jag blev sjuk nu, för då kommer jag hinna bli frisk till Romme! :)
Har ju vart sjuk vartända år när vi ska dit! Helt sjukt, när man tänker på det!

Men idag måste jag plugga gärnet! På både, So, Piano och musikteorin ( heheh ). Mest So, Jag menar 100 sidor! Jag hatar att ta eget ansvar, som nu när vi får bestämma själva vad vi vill skriva.. Inte bra, jag måste ta och växa upp nån gång.. x) Lika bra jag sätter igång nu med en gång!

Kärlek<3


 En sista platt i håret bild, för idag är det borta! :) ( ej sminkad )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0