snuttegubben!?

Kom just hem fån tvåan.Jag fick en snickers av Ohmid som jobar på tvåan för att jag hade gjort aficher till discot imorrn, Hahah inte för att jag tänke gå men det gäller att smöra lite ;)! Det var jätte kul på tåget, för konduktörerna hade glömt stänga av den här mickrofon mockajängen så vi hörde allt dom sa HAHA! de va typ så här:

K1: Vad ska ni käka till middag ikväll då?
K2: vi får se, william är sjuk så det får bli nått enkelt..
K1: Nää, snuttegubben det var inte bra..
K2: Nää, jäkla förskylning..


Sen stängdes det av, men fatta vad alla i hela vagnen garva! xD


för dom som inte vet så älskar jag att rita, här har jag ritat för inte så länge sen ifall ni vill se:




Om ni undrar varför jag bara har ritat hästar så är det dels för att dom e roliga att rita, och sen var det dom ända 'hyfsade' teckningarna som jag kunde lägga upp på bloggen ;) kan lägga upp andra nån annan gång ;)



Pussilussi!<3


Kommentarer
Postat av: Bella

HAHAHAH! GRYMT fina bilder tjejen!

2010-02-04 @ 18:14:53
URL: http://bellaserru.blogg.se/
Postat av: maja

du är huuuur duktig som helst! du skulle se mina hyfsade teckningar...

ÄLSKAR DIG! <3

2010-02-06 @ 10:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0