Fortsättning:

Nu tror jag internät funkar, så nu kommer fortsättningen på bilderna :)



Nyår:
 Nyårsfina ( jag ser rätt drågad ut.. )
 
Inga komentarer...
 
Tomtebloss :)
 Fyverkerier, ( bilden tagen från google. )

 Please, don't ask.. ( men visst e jag snygg som man )
  (;


Promenad ( rättvik ):

Sparken..
 Kyrkan och backen<3



Siljan<3

Slaaaaaloooom<3:

 Jaag.. ;P
 Jag, mamma & Mimi
 Jag & Mimi :)




Sen förstår ni så bar det av till Norge. ( fast det var bara jag och pappa som åkte ) . Där hälsade vi på pappas typ 'bästis' Morten, som bland annat är sångare i A-ha. ( vet ni inte vilka det e så sök på youtube! )

 Deras 'lilla stuga' ( enligt Morten )
 Dom är delade jag rum med<3 Plus typ 5 till och ett jätte fint keyboard och en mick för 50.000 x)




Jaa, nu har ni sätt vad jag har sysslat med på lovet :) Nu ska jag på 1års kallas, (jätte kul...)


Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0