Fullt upp!

Shaa, kom precis hem från Pianot, mamma e inte hemma så jag måste laga middag åt min sjuke lillebror.. Sen imorrn har vi nån musikläxa som jag har gjort nu precis, å på onsdag har vi SO-prov som jag inte övat ett dugg på.. ( hur lyckas jag..? ) Om inte jag slutar stressa snart kommer jag förmodligen dö i nån hjärtatack elr något. Så tragiskt.. :/

Jag har lite bilder ni kan få se:<3

  Mitt nya 'favvo' halsband: Yin & Yang
 Älskar bilden<3 från vänster: Theo, calle, Lina, Maja ( hopklämd ) , Tilda & Sara<3
Igår på NK: Hanna provar motorcyckelhjälm xD



det var allt för nu, för ni vill Isac ha mat, ( slavdrivare ) 

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Snygg bild på mej däär... Calle såg ju glad ut...XD

2010-01-26 @ 18:50:24
URL: http://jagliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0