HEJ IGEEN!!

HEJ ALLIHOPA!!! Förlååååt för absolut NOLL uppdatering på typ.. Aa FÖR länge i alla fall! Men jag har en bortförklaring! Jag har helt enkelt inte haft tillgång till internet... ;/ Tjaa, senast jag skrev var det julafton tror jag? Hoppas alla har haft ett uuunndeeerbaart lov! :D Men, jag är en snäll flicka, så jag har tagitt massvis med bilder som ni ska få se! :) men inte nu.. För USB-sladden är hos Mommii som jag kommer till imorron, så ni jag räknar med att kunna visa dom för er imorron kväll eller möjligen på torsdag.. Hoppas ni kan vänta :)

Okeej lite vanligt bloggande.. Idag har det vart en vanlig dag i skolan, sen drog jag Bella , Tilda och Sofia till 2an. Men jag dissade dom och åkte hem :P
Nu ska vi Käka food :)

Vi Seeis<3

XoXoX<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0