KAALLTT!!!

Idag har jag nog upplevt en av dom värsta eftermiddagarna i min existens! Jag , Torun, Max,Alice och Hanna satt på tåget på väg hem, när tåget plötsligt stannar! då roopar konduktören att det typ är något fel på växlarna, så vi kommer bli stående här i drygt 10 min. ( Inte kul, för jag var vrålhungrig och höll på att kissa på mig! ). Men icke sa nicke, tåget blir stående i 25 min istället!! Och sen när vi äntligen kommer fram till igelboda ska tåget tydligen vända tillbaka, och det går inget annat tåg till saltis!? Alla andra kan gå hem från igelboda men inte jag å hanna så vi blir stående där på perrången! I 40 MINUTER!  Vid det laget var jag en isbit som inte kunde röra mig. Sen var vi tvugna att gå från saltis hem i världens motvind, medans det blåser orkan och är värsta snöstormen, så man ser inte ett skit, och grinar nästan för att det e så jäävlans kallt!

Nu har jag äntligen tinat upp efter ett varmt bad, ;P SOMMAAR WHERE ARE YOU!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0