Kurragömma..

Hallojj!

Lessen att behöva säga detta men USB sladden leker kurragömma med mej.. Den e just gone! Men jag loovar att jag ska hitta den tills imorrn! :) Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge, eller hur? ^^

Trodde att jag hade dans idag, men icke sa nicke, danssalen var svart och dörren låst.. Så jag gick till Jugges å ringde mamma så sa att hon fick komma å hämta mig.. Hahah! Mammor e bra att ha trots allt! Men nu ska jag nog ta och duscha å ta lite kvällsfika , och titta på vår nya coola MEGA TV, som särriöst kom som en chock! Trodde Never Ever, att MAMMA skulle köpa en sån!? Men det är bara att bocka å buga.. :)

Hare Bra kexchoklaa! :D<3

 El Televisor ;) 46tum :O

 Kom på att jag inte hade nån bild på Cajjan! Aa här e hon väl nån vecka kanske..




Puss Puss<3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0