Nu ni! :D

Kom ni ihåg att i mitt förra inlägg så skrev jag att vi hörs när jag hittat sladden! och nu hörs vi, vilket betyder..damdamdamdaaaaaam...JAG HAR HITTAT DEN!! :D Wow, vad dramatiskt det blev! xD
Hahah, men nu ska ni få se bilder från heelaa jullovet! ( från att jag inte bloggade ) .




Rättvik:


Vi kan ju börja med en bild av rättviks kyrka...




 Mormor makeover:
 
Före                                                                       Efter

Djurhuset ( rättvik )

Musbebis<3 SÖT!
FLERA musbebisar :D<3
Världens största marsvin ( men känd som mulliver)<3
En groda.. xD



Ladugården ( rättvik. )






Sådär, nu har nin sätt ungefär hälften av alla bilderna. Anledningen till att jag inte kan ha fler i detta inlägg är för att datan laggar.. men jag ska fortsätta på ett nytt inlägg nu med desamma :) ( om datan slutar lagga.. )

Xoxoxo<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0