Ödets irroni..

Jag känner mig lite klumpig för tillfället.. Jag typ vrickade min fot på jympsajohoooooooooooooooooooooo! MAJA ÄGER SÅ JÄÄÄÄKLA HÅÅÅRT! Okej, det där va maja. xD <3 men nu har jag iallafall lust att typ bara, hugga av foten!! Det ironiska är att det alltid brukar vara doktor till ANDRA som gör illa sig ( oftast tilda ) xD , så nu tyckte Hon att det var väääääääääääääääldigt roligt att JAG hade gjort illa mej.. Hahah, ja hon kan väl få det.. nöjet?
Skoldatan kommer stängas av när som hälst (brist på batteri.. )  Jag glömmer alltid att ladda den.. NEJ JAG ÄR INTE LAT! Okeej sorry.. lite damp , heheh..

Nu tänkte jag be maja att hugga v min fot :)

Se you soon<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0