spring i benen!! GAAH!

Jaa, rubriken säger ju det mesta, jag har sjukt mycket spring i benen! ( då undrar ni säkert varför jag sitter vid datorn och inte rör på mig.. )  Men jag har några anledningar.


1. Jag har stukat foten
2. Det är inge kul att gå ut och springa när det är så förbaskat KALLT!
3. Jag måste plugga..
4. Jag kommer inte på ngt bra sätt att träna på!!



Ja ni ser! På sommaren är det så lätt då kan man bara sätta på sig shorts ( stavning? ) och T-skirt å gå ut å springa! På vintern måste man hålla på att klä på sig massa kläder osv.. Å sen är det fett jobbigt att springa i snö! x)

Nån som har någon idé på vad jag kan göra?

/Nathalie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0