"Jag ser smutsen och mörkret i gamla stan, känner dofter av rädsla från stureplan, och jag vill bara gråta så vackert, i stockholm inatt"

Har varit med mamsen i stan idag, mysigt mysigt! Jag är verkligen lost där inne, medans jag väntade på att mamma skulle sluta jobba, tog jag en liten promenad ner till Mariatorget, där gick jag in på någon liten väg, sen kom jag till annan väg, och tillslut var jag heeelt vilse. Och bra lokalsinne som jag har (ironi) så tog det ett tag att hitta tillbaka till Sankt Paulsgatan men när jag väl var där satte jag mig på en stol bredvid mamma och läste damtidningar, tryggt.
Jag har köpt en jättesöt klänning som jag tänkte visa bild på men jag kan inte ladda över dom av någon anledning, så ni får strunta i att se den... Sen har jag köpt en jättefin vit bikini från Bikbok.
Sen kom vi lagom för att se Norges kungligheter stiga iland från en fin båt. Och jag som inte märkt något snubblar ju in vid alla poliser (där jag absolut inte får vara), Men lyckas smidigt slinka ut igen. Jaa, så cool är jag!
Och imorgon gifter sig Vickan med Danne! Najs! Oj, ursäkta... Victoria Bernadott och Daniel Westlin. Inte för att jag bryr mig, men men.. Det är inte varje dag det är kungligt bröllopp! Nu ska jag ha lite fredagsmys framför teven tror jag!

Puss på er!<3¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0