LINA ETHEL IRENE!



This Beutiful girl har jag tillbringat min dag med! klicka på bilden för att komma till hennes fina blogg, som jag försökte ändra designen på idag. Det gick väldigt bra! fast tvärt om...
Först har vi badat ( jag har badat ) och lina har tagit massor av helgalna bilder på mig. Sen har jag lagat lunch åt henne med hennes mat! Det blev jätte gött! Vi satte oss på filtar i hennes trädgård och åt. Sen började det regna så då gömde vi oss under filtarna istället, det var jätte mysigt<3

Lina mobbar mig också för att jag inte kan göra fjortisposer? Vaddå, jag äger ju ALLA på fjortisposer? Ni kan själv se resultaten på Linas blogg! Lina är bara avundsjuk hah!

Dagens låt:


Your love is my drug - Kescha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0