Livet leker när solen steker!

Förlåt för att jag varit ososial mot er, men jag har inte kunnat sitta inne vid datorn när det varit ett sånt underbart väder ute! Hjälp jag börjar låta som mamma... Men jag har bättrat på bikinilinjerna lite genom att ligga ute och läsa en jätte spännande bok. Sen har jag varit ute och sprungit. Och badat såklart!

Juste, det är Sveriges nationaldag idag! Borde man fira?
Ni har säkert hört talas om oljekatastrofen som hände för nåra veckor sedan? Jag börjar tro att det är den som Maiya-Indianerna har sett som kommer göra att jorden går under! Vi människor är så förbannat korkade! Ibland!

Kan visa lite bilder från Disaavslutningen i torsdags:



Massor av fina människor!<3


Hadebrasåhörsvisenare!pussupuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0