Min livsglädje måste snart komma tillbaka från sin semester.

Har inte orkat vara deprimerad i eftermiddag, så efter att vi haft avslutning av DISA på 2an med världens bästa tjejer i världens bästa klass, drog jag hem till Lina. Hon bestämde att jag skulle bli en Alien, och målade mina ögon lila och satte på mig en liten vit klännning. Sen skklle jag bli fotomodell, men sara kom och rädda situationen en aning ( jag slapp möta det grymma ödet ensam ). Men vi fick snart vår hemd för Lina ramlade i vattnet och blötte ner sina kläder. Det var roligt. Jag hoppas att Lina ska lägga upp bilderna på hennes blogg så att jag så småning om kan visa dom för er! :)

När jag kom hem åkte jag på Isacs gitarrkonsert. Det var ganska underållande, hans lärare är fett skön!
Förlåt för att jag bara har gjort korta tråkiga inlägg, men jag har inte min bästa tid i livet för tillfället kanske en tidig förtiårskris vem vet? Men jag ska försöka bli glad igen...

Hoppas ni får vara glada sålänge! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0