Nedräkningen har börjat...

Fyra dagar..sommarlov.. Nejnej, vänta lite nu... fyra dagar. sommarlov. Sommarlov? Sommarlov!? SOMMARLOV!!

 
i Hola ! Din fjolla! Sitter i mitt rum, har inget att blogga om igentligen men jag gör det iallafall, för att vara snäll. Ska gå och lägga mig, börjar bli lite pömsig, men jag har sovmorgon till 8 imorron för 7mi ska till långsjön och bada<33
Imorse btw, så fick jag vänta på tåget i 40 minuter... Not funny. Sen kom en ersättningsbuss som körde åt fel håll (?) Så jag Tilda och Torun kom en timma försent. YippieKayej!
Godnatt, sov sött, dröm om alla småkryp du mött ( inklusive mig! ) <3333


Kommentarer
Postat av: bella

HÖMHÖM ditt lilla wannabe =D

2010-06-08 @ 08:19:54
URL: http://bellaserru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0