S-O-M-M-A-R-L-O-V-!

Tjaa!! Skolavslutningen idag blev regnig... Och vår ena mentor ska sluta så vi sjöng if you leave me now hela klassen till henne och då började hon gråta, och då började vi oxo gråta. Så skolavslutningen i år slutade som den brukar sluta för min klass: Med ett gråtkalas.
Sen trog en bunt och åt lunch i forum, det var gött och sen drog vi hem till Lina. Det var tänkt att vi skulle bada men tack vare vädret bangade alla utom Jag, Lina och Torun. När jag och Torun hade badat klart hoppade Lina i så vi sttod på land och frös som två isbitar! hahah det lät kul!
När vi kom tillbaka satt alla och kollade på Desperate Houseviwes så vi henkade på.

Jag älskar er! Det kommer jag alltid att göra bara så att ni vet!



Dom här eleverna ska gå i ekliden! Men varför försvinner en tredjedel av dom då?
Det är såhär det ska se ut i glaskorridoren, det är dom här klasserna som SKA sitta uppe på väggen!



Sen var jag och Torun tvugna att åka hem, jag ska på nån restaurang ikväll det var därför. Och vi satt typ ensamma i en vagn med ett par fulla studenter... Så det stank öl och två av dom satt och klagade på att dom var så fruktansvärt kissnödiga... Så helt plötsligt hör vi typ vatten som skvätter mot golvet och när jag vänder mig om sitter en av killarna och kissar på golvet!?!? Och jag och Torun typ spyr, sen när tåget svänger så ser vi hur kisset rinner ut i hela vagnen och det börjar lukta och vi typ spyr ännu mera... NAJS!

Nu ska vi dra till holmen ( restaurangen )

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0