Saltis är vackert på sommaren

Chacha bloggen!
Har varit med Tilda nu en stund och badat! Men nu är hon borta för hon skulle på dans, så jag är ensam... Fast det är ganska skönt! Jag och Tilda har varsin biljett till på måndag, så ag ska få se min brorsa! LYCKLIG!
Sen har jag varit på väldens längsta ( känns det som ) hundpromenad... Det börjar med att vi stöter på en 90årig gubbe......

H: Nämen, den här hunden är fredlig ser jag... ( Kadora nosar på hans hand )
    Och här kommer en fredlig liten dam ser jag!
J: heheh..hejhej.
H: Jag gillar fredliga damer ska d veta!
J: Heheh, jaha...
H: Du förstår att jag är en änkling, sen den 13 februari 2005..
J: jaha, vad tråkigt...
H: Och sen har jag ett kort också! Och det kortet gör att jag kan åka varsomhelst i hela stockholmslän för bara tio kronor pär dag!
J: Oj, coolt!
H: Ja visst! så jag kan åka ända till göteborg om jag vill!
j: Ja.. Precis.. ( Det kommer en bil )
J: Kom kadora! (Drar henne mot kanten)
H: Innan du går, så vill jag bara säga att du har en väldig fin klänning på dig!
J: tack så mycket! kom nu kadora!!


Sen kommer det tre utväcklingsstörda, som också vill klappa kadora, så jag låter henne göra det. Och dom skulle tydligen veta ALLT om henne och om mig och om min familj.. Så jag stod där i evigheter och berättade hela min självbiografi, tills dom kom på att dom måste gå för att inte missa tåget ( Puh! ). Sen var jag tvungen att gå förbi ett dagis, och då ville alla barnen Klappa Vovve! så jag lät dom klappa vovve.. Herregud, jag kan verkligen inte säga nej till folk...

Jag tänkte visa er jätte fina bilder som vi tagit idag, men min dator försöker verkligen att driva mig till vansinne så jag struntar i det! Visar dom lite senare istället!

Pussi<3

Kommentarer
Postat av: liora <3

låter som en suupertrevlig hundpromenad ;) xD hahah Qraaaamiz <3

2010-06-18 @ 16:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0