Shiiiitt alltså, vad jag älskar er!

Och då menar ag inte älskar som man bara säger "Jag älskar er" utan jag menar det verkligen. JAG ÄLSKAR ER! Hör ni det? Det är något speciellt med oss i den här skolan, en vanlig skola skulle inte på kultureftermiddan ställa sig upp och sjunga för en tjej som fyller år. I en vanlig skola skulle inte niorna svara på random frågor som jag ställer för att jag tycker att det är kul. I en vanlig skola skulle inte lärarna ställa sig på scenen och sjunga en fjollig dans för vår skull. I en vanlig skola kan man inte gå fram till vem som helst och snacka.
I en vanlig skola skulle inte eleverna ställa sig och sjunga 6-stämmigt när dom hade tråkigt. Vår skola äger allas skolor, vare sig ni vill eller inte! Och det finns inget ni kan göra åt det, förutom att byta till vår skola förstås.

Men nu kommer vår familj att splittras. Alla nior slutar idag, vissa kommer jag kanske aldrig se igen! Även fast jag inte kände alla så tillhörde dom familjen, och sen bara försvinner dom!
Tilda, det kommer inte bli några mer "DET ÄR FISK IDAG NATTIS" Eller: "MENTAL SPARK PÅ BENET TILDA"
Vendela, det kommer inte bli några mer blickar som säger " Det är okej nattis, andas" Eller " TEddii björnen freeedriksson.." Allt är borta, och vi kan inte göra något åt det.
Nästa år slutar åttorna, sen är det bara vi kvar. Och vad händer sen? När vi slutar? Då finns det inget kvar? Allt kommer vara borta inget kommer finnas kvar och jag kommer dö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0