Sommar i Sverige= Regn

i Holla ! Jag är fett cool som kan prata spanska tycker jag!

i Holla! buenos diaz? Me llamo Nathalie, tengo trece anyos.Me vivo en Estockolmo y tengo mucho cool! 

Okej jag är ganska töntig... Har varit på isacs fotbollsmatch! Mycket spännade, dom spelade mot brommapojkarnas 97lag. Det hade blivit 1-1 om det inte varit för att dommaren inte fattade vad of side var... Dommare alltså...

Jag vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga i sommar. Jag kommer typ inte vara hemma nånting och jag vet inte på vilka ställen jag kommer ha tillgång till internet, så vi får se hur det blir. Men jag lovar att blogga så mycket jag kan!


Sommar 2010:

Hemma fram till midsommar - internet
Rättvik en vecka - vet inte
Blidö två veckor - inte internet
Öland två veckor - inte internet
kanske åland - inte internet
hemma/värmland - internet
hemma - internet

Skolan börjar

Så, så mycket kommer jag inte kunna blogga som ni ser!

Hoppas alla får en underbar sommaaar!<3

PUSS OCH KRAM


Öland - 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0