24-25/3

Shaa allesammans! förlååt för dålig upptadering, men jag hann faktiskt inte blogga igår.. Men det hände massor av skoj och mindre skoj saker igår så jag tänkte att jag bloggar både för idag och igår nu! Hoppas det är ok.




24/3 ( igår ) :

Igår var en rolig dag, först så fick jag göra matteprov helt ensam i ett helt tomt klassrum, för jag var sjuk när alla andra gjorde det.. Sen har jag och Tilda blivit lite smått kära i en kille, som vi spionerade lite på ( moget jag vet ) och sen höll det på att bli en catfight, men det löste sig tackochlov!
Efter skolan gick jag och Tilda till 2an, där var Enja och Emma och Malin och nåra fler, sen följde Tilda med mig hem innan min dans, sen följde hon med mig PÅ min dans, heheh. Aa en rätt rörig beskrivning hoppas ni fattar!


25/3 ( idag ) :

Idag har inte hänt så mycket. Jag har vart i skolan, sen drog jag och Tilda och Bella till forum för att Tilda skulle köpa New Moon<3

Nu när jag kom hem gick jag på promis med Hanna, det var mysigt i blåsten...
Nu måste jag plugga allt för imorron.

vi hörs! :D <3

/ N




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0