Be cool , stay in school.

Shaa. Jag har fått för mig att jag e för tjock.. Fast det är jag inte jag är bara lite mullig, inte tjock alltså. Jag äter ju mat, men jag blir super irriterad så fort jag äter något sött! Men det kanske är bra...

Har vart på 2an med Emma, Enja och Tilda nu på eftermiddan. :) Det var skoj! Det kom fram en super söt kille till emma å ba:

K: Hej.. vad heter du?
E:  Emmaa.
K: Okeej.. E du 96a?
E: Aa ( fnittrar )
K: ok, ( går iväg )

sen en stund senare när vi sitter en hel drös med tjejer i soffan så kom han igen åba:

K: emmaa..
E: aa?
K: Kan jag få ditt nummer?
E: Visst! ( säger numret )
K: Tack. ( går iväg )


Så himla gullig och modigt av honom! <3 ;)





now, I have to pluggish! ;/

/ N


Kommentarer
Postat av: emma

hej! <3 jaa vistt va d modigt och gullig har aldrig varit me om d förut. <3<3<33

2010-03-12 @ 19:11:46
URL: http://emmsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0