Earth Hour!

Shaa kära läsare!

Ska ni släcka ikväll? Det ska jag! Vi ska stänga av huvudströmbrytaren, sen ska vi spela tecknet äta naturgodis och dricka Chailatte<3 Mysigt värre!

Igår när jag och mimi hade vart på promenad och var på väg hem ( klockan var väl mellan 19.30-20.00 ) Så blev vi stalkade av en typ 15-18 åring ( kille ) i typ 10 kvarter!! Så jäävla läskigt, han höll sig på typ 5 meters avstånd hela tiden! Jag låtsades att jag ringde till pappa, och så fort jag "la på" så hörde vi att han ökade takten så jaba: Ojdå nu ringer det igen! Och tog upp mobilen, och då saktade han farten igen. Så höll det på ända till vi kom upp på vår gata! Skit läskigt!

Nu har iallafall jag Hanna och Mimi vart i Tippen och köpt godis, sen träffade vi Calle, Max , Felicia, Anastasia, Victoria och Gustav, så vi snackade lite med dom. Nu har Tony fått för sig att vi ska äta ute (!?) Men, why not..

 En väldigt vacker bild på mig och hanna xD


PuSs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0