Sportlov 2010

Heeej igeen!

Hoppas att alla har haft ett super bra sportlov! Jag har haft det toppen med massor av skidor och sol ! :D
Tänkte att istället för att skriva om allt jag har gjort så gör vi som jag gjorde på jullovet, att jag lägger upp massa bilder istället! :) Hoppas det är ok!



Rättvik:

 Mobbade grodor från djurhuset xD



Vemdalen:

 
från vänster: Tony, Isac ( blåa brallor ) , mimi, Boa och så jag i nån muppad ställning xD

 Hahah, visst ser det här liite komiskt ut?? ( isac ) ;)

 Jag.... Pose?
 Mina och Mimis skidor!
 Isac posar.
 Jag och brorsan! ( Jag vet att jag ser ut som ett miffo, men jag bjuder på den.. )  xD


Hoppas ni gillade det! har fler skidbilder hemma s´hos mammii som ni kommer få se sen! :)
Hare gött!


Love <3




(
Vi ska se på melodifestivalen i glooben på lördag! ) :D Hahah, var tvungen att säga det xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0