Tiffany

Jag kom nyss hem, har först vart på polishuset med Tilda ( nej, jag har inte blivit kriminell ;) ) vi hittade ju ett Tiffany armband på alla<3dag som vi nu har lämnat in på hittegodsavdelningen. Visst e vi snälla! ;) Men för dom som inte vet kan ett sånt armband kosta mellan 2000-5000kr så det är säkert någon som saknar det. Då får vi hittelön, heheh..

ska snart på dans, har inte vart där på super länge så jag har nog hamnat lite efter.. men jag får väl hänga med så gått det går, hahah.


  ett exakt sånt här var det vi hittade! ;)




Puzz <3

Kommentarer
Postat av: Bella

Fick ni något eller? :O <3

2010-03-10 @ 19:27:28
URL: http://bellaserru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0